mandag 30. mars 2009

Et eksperiment i Japan

Endelig, etter lang tids fundering og vurdering har jeg fått meg en blogg. Jeg venter i spenning på hvordan det kommer til å gå...

Forutanledningen for min debut som skribent, er at jeg pt. befinner meg i Kobe, Japan. Her har jeg kost meg sammen med fem gode venner siden lørdag. Så i første omgang er dette en reiseblogg. Så får vi se hva utfallet av eksperimentet blir på lang sikt. Det Japan jeg har møtt til nå er et vakkert, rart og folkerikt land. Her har jeg allerede sett kontrasten mellom skyskrapere, store kjøpesentra og trange handlegater, moteriktige ungdommer og gamle damer i kimono, tradisjonell overveldende høflighet og ubluferdighet i offentlige bad. Et par uker her kommer til å bli en fantastisk opplevelse!

Om dere har lyst til å følge med kan dere jo også titte innom reisekameratene mine, Einar og Ingar.

Satser hardt på å komme tilbake med flere inntrykk og nye bilder.

Til da: Sayonara!

12 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg! Jeg blir den første som kommenterer. Jippi!

    SvarSlett
  2. Og fortsatt god tur/ferie. Nå er du lagt til i blogglista mi også. Så nå har du ikke noe annet valg enn å fortsette med blogging også etter at du er tilbake. :)

    SvarSlett
  3. Jepp. Nå har jeg lagt deg til i bokmerkelista mi også, så da vet du hva som skjer :P

    SvarSlett
  4. Kristoffer:
    Det var kjapt, jeg er imponert. Ferien min fortsetter nok å være bra, men hva som skjer med bloggen vil bare tiden vise. Henleder bare oppmerksomheten til undertittelens høyst tentative tone.

    Sigrid Marie:
    Ja, nå blir det interessant å se hvor fort jubgeltelegrafen virker.

    SvarSlett
  5. jungeltelegrafen har det utmerket, takk.

    SvarSlett
  6. hehe, Grattis med blogg, og ha en fortsatt god tur =)

    SvarSlett
  7. Oj, er du i Japan... Jeg får virkelig ikke med meg noen ting! Jaja, hva skulle man gjort uten jungelbloggen?

    God ferie/tur/opplevelsesreise :)

    SvarSlett
  8. Jo flere vi er sammen, lalalalala...

    SvarSlett
  9. Hei fetter. Grattis med blogg. Jeg skal folge med.. Klem kusine Ingrid

    SvarSlett
  10. artig og følge med dere. Kos dere fortsatt på turen. Hilsen tanta di

    SvarSlett
  11. Grattis med blogg! Ikke brenn av altfor mye studielån på sushi og nudler da :)

    SvarSlett